چی شده؟؟؟(حتما بخونیدش!)
دختر سیسخت
آشیونه ی پرنده ی درون من
درباره وبلاگ


اسمم پریسائه! یه دختر معمولی با آرزوهای بزرگ! یه آسمون بزرگ...گاهی وقتا آفتابی گاهی وقتا ابری.... فارغ از هر دو جهان! توهین نکن چون دلم میشکنه... اگه دوست نداری،بدرود....

پیوندهای روزانه
نمايش تمام پیوندها

پيوندها

دختر ناز
دنیای من...(دختری از شهم غم)
ستاره های اسمونی
Baloch
sport
گل شکسته
Pesarane Aftab
Pesarane Aftab2
پسر کرمانشاهی
میدونم نگاه من غمو مهمون دلت میکنه ولی تنهام نذار
بچه های قناری
✿●•٠·˙ســـــلسبـــــیل˙·٠•●✿
خط خطی های یک دختر روانی
عشق
حس تنهایی
چیک چیک دلهای تنها
پاتوق جوونا
سوته دلان
عشق هرگز نمیمیرد!
سیسخت
پسر هیزم شکن
بهشت گمشده ی ایران
شهر زیبای من
حریم نسترن
ستاره های کره
LOVE FOR GODB
دئنا
قلب یخی
daneshjOo
آنیسا
عکس های بازیگران کره ای و ایرانی
marzigolshan
دکتر نوجوان!
بیا تو موزیک
اموزشی - تفریحی - سرگرمی - اموزش نویسندگی
اچ اس دانلود
مدرسه مجازی پارس
آس و پاس!
دنیای رنگارنگ
نیمه گمشده
سلطان تنهایی
عاشق دیونه
ترنم باران
پویا
King-Of-Dark
دنا دانلود
اوای تنهایی....
هر چی تو دلم هست میخوام بگم!
به یادگار نوشتم خطی ز دلتنگی
هم نفس
دل نوشته
خبر های داغ سیسخت!
دختران چشمه سنبلی!(دوستان سیسختی!)
تنهای خسته....
باحال ترین هااااااااا!
دنیای دختران!
دل نوشته های یه پسر تنها.....
MY GREAT WORLD
برکه ی چشام...
hames....
بازی عاشقی
بوسه
زالزالک
جوک های خنده دار!!!
.:.:*خانوم بلا *.:.:.
نازترین ها
delshekaste...
کافه عشق!
جالب انگیز!
عاشقت میمانم...
تنهایی...!
MUSIC&FUN
اشک ها و لبخند ها
زندگی من = کمدی غم انگیز
سکوت در سیاهی...
beautiful
ژیگولو های سقز!
دل نوشته های یه پسر تنها
شهر سرگرمی
دختر اریایی
نسل سوخته
قلب تنهای من...
دختران چندش آور!
عشق
یه دونه
به تو نگم به کی بگم؟؟؟؟
salam
بیا تو حال و حول
من یه پسر تنهام
کل کل بیا تو
download





ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 400
بازدید کل : 29966
تعداد مطالب : 180
تعداد نظرات : 532
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
لیدی پریسا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:, :: 15:46 :: نويسنده : لیدی پریسا

  

خب،حالا که اومدید منتظرتون نمیزارم...ای خدا.......این چه وضعیه؟؟؟...من تا حالا هیچی نمیگفتم ولی دیگه خونم به جوش اومده!...بابا ایها الناس این چه مصیبتیه؟...بزارید درست و درمون براتون بتوظیحم!...وقتی بچه بودم از استاد شجریان متنفر بودم چون فکر میکردم فقط های و هوی و اوهوی میکنه!...از خواننده های عهد عتیق هم خیلی بدم میومد...مثلا پریسا(نه بابا خودمو نمیگم...اون یکی پریسا!)...یا مرضیه و بتول و رقیه و این جور چیزا...فکر میکردم رپ مثلا خیلی خوبه و باکلاسه و مدرنه و از این جور حرفا...ولی حالا میبینم نه خیر همون کلثوم و رقیه و بتول به این خواننده های امروزی شرف دارند...بابا ما ایرانی ها با این شعرای فوق العاده و موسیقی قوی ای که داریم اسم خواننده هامون باید طعمه و تتلو و مخته و نقطه و...باشه؟...نه خداییش باید باشه؟...یا مثلا تهی و بی غم و قابلمه و مایتابه و از این اسمای اجق وجق؟؟؟....اخه چه بلایی سر موسیقی اصیل ما و خواننده هامون اومده؟...خیلی هاشون که الان هفت تا کفن پوسوندند(!)...اونایی هم که زنده موندند باید تو زیر زمین بخونند یا هم یه کاسه بگیرند دستشون و گدایی کنند...ادم اعصابش مگسی میشه به خدا!...البته منظورم فقط رپ نیست...مثلا همین جناب بزاز...نجار...نه نه نه...منظورم همین جناب خراطهاست...البته اهنگاش بد نیستند ولی همین اهنگ کنسلش!...عزیز من جون ما رو بالا اوردی به مولا!...تیغو بزن بکشش دیگه(!)دل ملتو ریش ریش کردی!...البته باز صد رحمت به این جک و جونورا!!!...یه سری هم که مثلا روشنفکر تشریف دارند،یه مشت چیز به خودشون اویزون میکنند و سه متر ریش میزارند و اهنگای بقیه رو کپ میکنند!...یه سریشون هم که دیگه خیلی دل خوشند(!)...طرف نود سالشه هنوز عشقم عشقم میکنه!...اخه پیری تو و چه به این حرفا...البته جای گفتن این مسئله رو هم باید بگم که اخه عزیز دل اگه صدات خوب نیست نخون...چی کار کنی؟...خب نمیدونم غاز بچرون یا بافتنی بباف ولی ترو ارواح خاک خر گوش مردم شده جیگر زلیخا از دست شما.........اخه چرااااااااااااااااااااا؟؟؟...هر چند که با این حرفا چیزی عوض نمیشه و به هر حال هنوز نخته و تخته و مخته و مانکن و امثالهم به تلاش و فعالیت دلسوزانشون ادامه میدند ولی خب دیگه دل نوشته ای بود هر چند خرد از بنده ی شخص شخیص(کم خودتو تحویل بگیر!)...که بهتون تقدیم کردم...دیگه خود دانید...هنوزم دوس دارید به گوش دادن اون اهنگا ادامه بدید؟

بای!!!


نظرات شما عزیزان:

حاجی
ساعت2:58---11 اسفند 1390
سلوووومممممم چه وابیه مه و مو ناراحتی نیبینم بیی ده سر بزنی ادرسو عوض کردی گذاشتی لیزک عقلا بنهاشی کارده یا جاشیر یا اصلا غارچ بیو سرم بزن تیه ریت ایکنم تا بیی مه تا حال نومییه و چروم چشمه بلقیس ونظرم نومییه.... یه وقت واسه نظرات قبلی ناراحت نشی خیلی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: