خودم!
دختر سیسخت
آشیونه ی پرنده ی درون من
درباره وبلاگ


اسمم پریسائه! یه دختر معمولی با آرزوهای بزرگ! یه آسمون بزرگ...گاهی وقتا آفتابی گاهی وقتا ابری.... فارغ از هر دو جهان! توهین نکن چون دلم میشکنه... اگه دوست نداری،بدرود....

پیوندهای روزانه
نمايش تمام پیوندها

پيوندها

دختر ناز
دنیای من...(دختری از شهم غم)
ستاره های اسمونی
Baloch
sport
گل شکسته
Pesarane Aftab
Pesarane Aftab2
پسر کرمانشاهی
میدونم نگاه من غمو مهمون دلت میکنه ولی تنهام نذار
بچه های قناری
✿●•٠·˙ســـــلسبـــــیل˙·٠•●✿
خط خطی های یک دختر روانی
عشق
حس تنهایی
چیک چیک دلهای تنها
پاتوق جوونا
سوته دلان
عشق هرگز نمیمیرد!
سیسخت
پسر هیزم شکن
بهشت گمشده ی ایران
شهر زیبای من
حریم نسترن
ستاره های کره
LOVE FOR GODB
دئنا
قلب یخی
daneshjOo
آنیسا
عکس های بازیگران کره ای و ایرانی
marzigolshan
دکتر نوجوان!
بیا تو موزیک
اموزشی - تفریحی - سرگرمی - اموزش نویسندگی
اچ اس دانلود
مدرسه مجازی پارس
آس و پاس!
دنیای رنگارنگ
نیمه گمشده
سلطان تنهایی
عاشق دیونه
ترنم باران
پویا
King-Of-Dark
دنا دانلود
اوای تنهایی....
هر چی تو دلم هست میخوام بگم!
به یادگار نوشتم خطی ز دلتنگی
هم نفس
دل نوشته
خبر های داغ سیسخت!
دختران چشمه سنبلی!(دوستان سیسختی!)
تنهای خسته....
باحال ترین هااااااااا!
دنیای دختران!
دل نوشته های یه پسر تنها.....
MY GREAT WORLD
برکه ی چشام...
hames....
بازی عاشقی
بوسه
زالزالک
جوک های خنده دار!!!
.:.:*خانوم بلا *.:.:.
نازترین ها
delshekaste...
کافه عشق!
جالب انگیز!
عاشقت میمانم...
تنهایی...!
MUSIC&FUN
اشک ها و لبخند ها
زندگی من = کمدی غم انگیز
سکوت در سیاهی...
beautiful
ژیگولو های سقز!
دل نوشته های یه پسر تنها
شهر سرگرمی
دختر اریایی
نسل سوخته
قلب تنهای من...
دختران چندش آور!
عشق
یه دونه
به تو نگم به کی بگم؟؟؟؟
salam
بیا تو حال و حول
من یه پسر تنهام
کل کل بیا تو
download





ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 398
بازدید کل : 29964
تعداد مطالب : 180
تعداد نظرات : 532
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
لیدی پریسا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 23 بهمن 1386برچسب:, :: 20:10 :: نويسنده : لیدی پریسا

خودم!

سلام به همه!...

در ابتدای وبلاگم لازمه در مورد خودم یه چیزایی بگم!

اسمم پریساست!...متولد سال 76 از سیسخت!

عاشق انتقاد و اعتراض به همه چی!

یه کم مغرور ولی مهربون!

عاشق قیمه و آهنگ و ول گردی با شلوار بگ!

شاعرم!هم سپید و هم قافیه دار!....اصن یه شعرایی میگم که میر جلال جونم(منظورم مستر کزازیه)توش میمونه و انگشت بر دهان میشه!

تا حدودی بی اعصابم!....خیلی صادق و رکم ولی دروغ گوی خوبی هستم!

تو دنیا تکم(مثه همه ی شما البت!).....

دیوونه ی مردم آزاری و شوخی شهرستانی ام!.....

قیافم عادیه و قدم کوتاهه،خیلی معمولی....

هیکلم خعلی ردیفه!(و البته معتمد به نفسم بد رقم!)

برای دوستام از جونم مایه میذارم و خدا نکنه بخوام از کسی انتقام بگیرم!

با پسرا درگیرم و درکشون نمیکنم!.....

فوق تخصص مخ زنی و تور زنی و سرویس دهن!

از حرفای خاله زنکی و تخم مرغ و موکت متنفرم و البته کدو!

بی خیالم و فارغ از هر دو جهان....

داداشمو خیلی دوس دارم!.....خیلی باحاله!

دوست دارم در آینده متخصص اطفال یا پوست بشم!

اینم از من!....بعدا بیوگرافیمو کامل میذارم!

 

بدرود!



نظرات شما عزیزان:

ترمه
ساعت10:42---3 تير 1391
مرسی که به من سر زدی و مرسی بخاطر لینکوندت

ترمه
ساعت10:42---3 تير 1391
مرسی که به من سر زدی و مرسی بخاطر لینکوندتپاسخ:خواهش میکنم عزیز...

ترمه
ساعت10:41---3 تير 1391
مرسی که به من سر زدی و مرسی بخاطر لینکوندت

ترمه
ساعت10:41---3 تير 1391
مرسی که به من سر زدی و مرسی بخاطر لینکوندت

ترمه
ساعت12:41---1 تير 1391
از وبلاگت خوشم اومد به منم سر بزن اگه خواستی تبادل لینک کنی خبرم کن

ehsan
ساعت8:28---31 خرداد 1391
سلام

فکر نمی کردم قبول کنی نه خوشم اومد ازت دختر فهمیده ای هستی بای.
پاسخ:ممنون آقا احسان،نظر لطفتونه....در هر صورت ممنون!


shamila
ساعت1:27---31 خرداد 1391
سلام پریسا!!!!خوبی؟؟؟

یه وب زدم تازه!


afshin
ساعت18:22---30 خرداد 1391
salam .afarin afarin toonesti mokhe manam bezan .bye joooooooooooojoooo
پاسخ:سلام اقا افشین،مختون؟؟؟....نه بابا!....من و مخ زنی؟؟؟....چی؟؟؟؟....هان؟؟؟؟


afshin va arash
ساعت18:16---30 خرداد 1391
salam asisam khobi golam man nemidooonam chi begam vali afarin be tooo ke inghad shadab va mohkam hasti omidetoo az das nade .boooooooooooos bye

ali
ساعت16:08---30 خرداد 1391
سلام پریسا خانم

قشنگ بود افرین

به منم سری بزن پشیمون نمیشی امیدوارم البته.
پاسخ:ممنون اقا علی....حتما به وبلاگت سر میزنم!


ehsan
ساعت17:16---29 خرداد 1391
سلام

دختر کوچولو فکر نکن خیلی زرنگی گیر اهلش بیفتی دهنت آسفالت اینا رو همون برو به دوستات بگو تا برات هورا بکشن.
پاسخ:سلام دوست خوب...از این که تو وبلاگم کامنت گذاشتی ممنون....درسته،شاید هنوز اونقدر قوی و محکم نباشم و خوب هم میدونم که جامعه پر از ادماییه که دهن ادمو اسفالت میکنن،ولی اینو هم میدونم که هر اتفاقی بیوفته،من بازم طنز مینویسم و لبخند میزنم....خدانگهدار...


david-villa
ساعت18:46---3 ارديبهشت 1391
سلام.از جهت فوق تخصص مخ زني و اسگل كردن تو تيم من توپ مي زني.باحال بود.به منم سر بزن وگرنه.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ناراحت ميشما....قدم رو چشاي ما بذار


میثم
ساعت21:39---18 فروردين 1391
سلام اگه مایل به تبادل لینگ هستی منو با این مشخصات لینگ کن بعد بگو که با چه مشخصاتی لینگت کنم
اسم لینگ:بیا تو حال و حول
ادرس:www.pbook.lxb.ir


محمد منصور
ساعت21:56---11 فروردين 1391
سلام امروز بطور اتفاقی از وب شما عبور کردم اسم وبلاگتون توجهم رو جلب کرد
وب جالبی داری اما راستی یه سوال دارم شما که گفتی سی سختی هستی پس میشه نتیجه گرفت که لرها از سلاله قوم بزرگ مغول و تاتارند؟؟؟
خوب خانم فوق تخصص مخ زنی خسته نباشید به امید دیدار


Saeed
ساعت21:14---11 فروردين 1391
سلام

چه اعتماد به نفس بالایی داری

اصرار هم نمیکنم


Saeed
ساعت21:14---11 فروردين 1391
سلام
چه اعتماد به نفس بالایی داری
اصرار هم نمیکنم


کلبه عشق و زیبایی...
ساعت20:44---3 فروردين 1391
باز باران با ترانه می خورد بر بام خانه آمد آن روز بارانی گفت كه آمد روز عید گفت هر لحظه تنها مانده در این شب رویایی گفت كه شاید دل عید شده اسیر باز بهار آمد در این خانه ی تنهای ما همه گفتیم عید آمد بوی بهار آمد(ببخشید كه كمی گیج شدیم منظور همان عید شما مبارك است)



vahid Riahi
ساعت1:31---1 فروردين 1391
سلام دوست من وب خوبی داری اگه ممکن به من هم سر بزن
اگه خواستید در خبر نامه عضو شوید تا هر سوالی دارید درباره ی کامپیوتر و اینتر نت و..........تا به شما پاسخ بدهم
از softwer2


حاجی
ساعت19:02---19 اسفند 1390
تو بدون هیشکی تو دنیا قدر تو برام عزیز نیست

گفته بودم که نباشی میمیرم و این عجیب نیست

لحظه ها میگذرن آروم اما این همیشگی نیست

تو میری منم به یادت می مونم با چشمای خیس



حالا من تنها تنهام، تنها تنهام و بی تو هیچم

توی شبهام و می نویسم بی تو میمیره دلم

تا ابد چشم به راهتم تو چشامه بغض و ماتم

تا همیشه من پا به پاتم بی تو داغونه دلم


مجتبی
ساعت8:54---11 اسفند 1390
سلام دختر قوم مغول این داش اصغر ما خیلی با حاله باهاش بلینک

اصغر فرزانه پور
ساعت13:55---7 اسفند 1390
سلام ازت خوشم اومد. خواستي بلينكم
باي
http://mosiraz.loxblog.com/


حاجی
ساعت14:39---24 بهمن 1390
سلام پریساجون اهل سیسختی منم چرامی هستم خوبه که هردوتامون لریم بیا یه سربه منبزن یه پیشنهاد خوب واست دارم میخوام یه وب خیلی بزرگ درست کنیم پس زود بیا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: