مشهور شدم رفت!
دختر سیسخت
آشیونه ی پرنده ی درون من
درباره وبلاگ


اسمم پریسائه! یه دختر معمولی با آرزوهای بزرگ! یه آسمون بزرگ...گاهی وقتا آفتابی گاهی وقتا ابری.... فارغ از هر دو جهان! توهین نکن چون دلم میشکنه... اگه دوست نداری،بدرود....

پیوندهای روزانه
نمايش تمام پیوندها

پيوندها

دختر ناز
دنیای من...(دختری از شهم غم)
ستاره های اسمونی
Baloch
sport
گل شکسته
Pesarane Aftab
Pesarane Aftab2
پسر کرمانشاهی
میدونم نگاه من غمو مهمون دلت میکنه ولی تنهام نذار
بچه های قناری
✿●•٠·˙ســـــلسبـــــیل˙·٠•●✿
خط خطی های یک دختر روانی
عشق
حس تنهایی
چیک چیک دلهای تنها
پاتوق جوونا
سوته دلان
عشق هرگز نمیمیرد!
سیسخت
پسر هیزم شکن
بهشت گمشده ی ایران
شهر زیبای من
حریم نسترن
ستاره های کره
LOVE FOR GODB
دئنا
قلب یخی
daneshjOo
آنیسا
عکس های بازیگران کره ای و ایرانی
marzigolshan
دکتر نوجوان!
بیا تو موزیک
اموزشی - تفریحی - سرگرمی - اموزش نویسندگی
اچ اس دانلود
مدرسه مجازی پارس
آس و پاس!
دنیای رنگارنگ
نیمه گمشده
سلطان تنهایی
عاشق دیونه
ترنم باران
پویا
King-Of-Dark
دنا دانلود
اوای تنهایی....
هر چی تو دلم هست میخوام بگم!
به یادگار نوشتم خطی ز دلتنگی
هم نفس
دل نوشته
خبر های داغ سیسخت!
دختران چشمه سنبلی!(دوستان سیسختی!)
تنهای خسته....
باحال ترین هااااااااا!
دنیای دختران!
دل نوشته های یه پسر تنها.....
MY GREAT WORLD
برکه ی چشام...
hames....
بازی عاشقی
بوسه
زالزالک
جوک های خنده دار!!!
.:.:*خانوم بلا *.:.:.
نازترین ها
delshekaste...
کافه عشق!
جالب انگیز!
عاشقت میمانم...
تنهایی...!
MUSIC&FUN
اشک ها و لبخند ها
زندگی من = کمدی غم انگیز
سکوت در سیاهی...
beautiful
ژیگولو های سقز!
دل نوشته های یه پسر تنها
شهر سرگرمی
دختر اریایی
نسل سوخته
قلب تنهای من...
دختران چندش آور!
عشق
یه دونه
به تو نگم به کی بگم؟؟؟؟
salam
بیا تو حال و حول
من یه پسر تنهام
کل کل بیا تو
download





ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 398
بازدید کل : 29964
تعداد مطالب : 180
تعداد نظرات : 532
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
لیدی پریسا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:, :: 18:13 :: نويسنده : لیدی پریسا

 خب حالا که اومدین دیگه معطلتون نمیکنم!...همه ی قضایا از جایی شروع شد که معلم پرورشی ما گفت باید واسه روز معلم تدارک ببینیم،اون موقع تو ذهنم گفتم بهتره به جای تدارک، فیلم ببینیم ولی انگار منظور معلممون یه چیز دیگه بود!...اولش گفت اون سرودی که به طرز بلانسبتی اجراش کردیمو بخونیم ولی میزان ربط داشتن اون سرود به روز معلم،مساوی بود با میزان ربط داشتن گوزن به شقیقه!.....و در نتیجه تصمیم گرفتیم نمایش اجرا کنیم!...اولش قرار بود یه نمایش با موضوع مسائل روز جامعه(دوس پسر!)بسازیم و این کارو هم کردیم....داشتیم خوب پیش میرفتیم!...خیلی خوب!....کم کم داشتیم قسمت متلک و شماره دادنو یاد میگرفتیم که معلممون گفت:نهههههههههههه!....معلوم بود اعصابش خیلی نابوده!...بعد تصمیم نهاییو گرفتیم!...دادادادام!....قرار شد یه نمایش طنز درست کنیم که توش خبری از دوس پسر و شماره و این جور جلف بازیا نباشه!....چشمتون روز بد نبینه!...ما نمایشو تمرین کردیم و روز اجرا هم کلی گریم کردیم ولی چه گریمی!....دوستام که نقش مردا رو بازی میکردند واسه خودشون سبیلای کلفت کشیدن (البته اگه نمیکشیدن هم یه خروار طبیعیشو داشتن!)...منم که نقش یه دختر سوسولو بازی میکردم موهامو پریشون کردم و کلی چیز به خودم مالیدم!....معلمامون باورشون نمیشد که ما این کاره باشیم!....تو کف تریپ جوادمون فرو رفته بودن! اونم بد رقم!.....منم که اون موقع خودمو بازیگر فرض کرده بودم،به طرز ناجوری زیر پوستی بازی میکردم و جولون میدادم....جدی جدی باورم شده بود که منم بلههههههههههه.....بله؟...نه خیر!....چی؟...دوباره قرصامو یادم رفت میل کنم!...در کل همه چیز به خوبی پیش رفت ولی معلم پرورشیمون اخرش دوباره یه جمله ی تاریخی ول داد:

               خدا شفاتون بده!!!!!

آمیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین!


نظرات شما عزیزان:

FROZEN GIRL
ساعت15:35---30 خرداد 1391
vali khodaiish khili bahal minevisi parisa joonپاسخ:ممنون عزیزم نظر لطفته...

انا
ساعت13:19---22 خرداد 1391
عالی ......باید از سرنوشتت یه کتاب بسازم ...خیلی خوووبپاسخ:اره عزیز خودمم میدونم ولی چه کنم که کسی واسه این خزعبلات(اینجوری مینویسن؟)وقت نمیزاره....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: