قلب ایران لرزید...
دختر سیسخت
آشیونه ی پرنده ی درون من
درباره وبلاگ


اسمم پریسائه! یه دختر معمولی با آرزوهای بزرگ! یه آسمون بزرگ...گاهی وقتا آفتابی گاهی وقتا ابری.... فارغ از هر دو جهان! توهین نکن چون دلم میشکنه... اگه دوست نداری،بدرود....

پیوندهای روزانه
نمايش تمام پیوندها

پيوندها

دختر ناز
دنیای من...(دختری از شهم غم)
ستاره های اسمونی
Baloch
sport
گل شکسته
Pesarane Aftab
Pesarane Aftab2
پسر کرمانشاهی
میدونم نگاه من غمو مهمون دلت میکنه ولی تنهام نذار
بچه های قناری
✿●•٠·˙ســـــلسبـــــیل˙·٠•●✿
خط خطی های یک دختر روانی
عشق
حس تنهایی
چیک چیک دلهای تنها
پاتوق جوونا
سوته دلان
عشق هرگز نمیمیرد!
سیسخت
پسر هیزم شکن
بهشت گمشده ی ایران
شهر زیبای من
حریم نسترن
ستاره های کره
LOVE FOR GODB
دئنا
قلب یخی
daneshjOo
آنیسا
عکس های بازیگران کره ای و ایرانی
marzigolshan
دکتر نوجوان!
بیا تو موزیک
اموزشی - تفریحی - سرگرمی - اموزش نویسندگی
اچ اس دانلود
مدرسه مجازی پارس
آس و پاس!
دنیای رنگارنگ
نیمه گمشده
سلطان تنهایی
عاشق دیونه
ترنم باران
پویا
King-Of-Dark
دنا دانلود
اوای تنهایی....
هر چی تو دلم هست میخوام بگم!
به یادگار نوشتم خطی ز دلتنگی
هم نفس
دل نوشته
خبر های داغ سیسخت!
دختران چشمه سنبلی!(دوستان سیسختی!)
تنهای خسته....
باحال ترین هااااااااا!
دنیای دختران!
دل نوشته های یه پسر تنها.....
MY GREAT WORLD
برکه ی چشام...
hames....
بازی عاشقی
بوسه
زالزالک
جوک های خنده دار!!!
.:.:*خانوم بلا *.:.:.
نازترین ها
delshekaste...
کافه عشق!
جالب انگیز!
عاشقت میمانم...
تنهایی...!
MUSIC&FUN
اشک ها و لبخند ها
زندگی من = کمدی غم انگیز
سکوت در سیاهی...
beautiful
ژیگولو های سقز!
دل نوشته های یه پسر تنها
شهر سرگرمی
دختر اریایی
نسل سوخته
قلب تنهای من...
دختران چندش آور!
عشق
یه دونه
به تو نگم به کی بگم؟؟؟؟
salam
بیا تو حال و حول
من یه پسر تنهام
کل کل بیا تو
download





ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 399
بازدید کل : 29965
تعداد مطالب : 180
تعداد نظرات : 532
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
لیدی پریسا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:, :: 20:13 :: نويسنده : لیدی پریسا

 قلب ایران لرزید...

مطمئنم همه میدونین دارم در مورد چی حرف میزنم.....

در مورد زلزله....در مورد مشکلات بعد از اون....مردمی که نگران و بیرون از خونه روزه هاشونو افطار میکنن.....

دیروز بود که خبر تلخ زلزله ی اهر رو شنیدم.....و حس این که هم وطنام دارن با سختی دست و پنجه نرم میکنن و من هیچ کاری نمیتونم بکنم منو بیشتر از همه ناراحت میکنه....

تلخه....من خودم تا حالا چند بار زلزله های کوچیک رو تجربه کردم و باید بگم که حس وحشتناکیه....حس نا امنی شدید و این که در برابر این دشمن بی دفاعین...حتی به سنی نرسیدم که بتونم خون بدم و اینطوری به هم وطنام کمک کنم.....

ولی از شما میخوام تا جایی که میتونین کمک کنین....خون دادن دردناکه ولی فقط برای یه لحظه به دردای هم وطناتون فکر کنین.....

ازتون خواهش میکنم....

پریسا.دختری از قوم مغول



نظرات شما عزیزان:

ما دوتا
ساعت9:00---21 شهريور 1391
سلام ممنون ک ب وبمون اومدی و سر زدی
خیلی خوشحال شدیم لطفا بازم بیا و اگ خواستی باهم میلینکیم تا آمار وب جفتمون بره بالا
راستی مطالب وبت خیلی باحال بود
البته ببخشیدا من زیاد اهل خنده نیستم
ولی انصافا میگم وبت عالیه
راستی بیشتر بهمون سر بزن
امیدوارم باهم دوستای خوبی باشیم(اگ افتخار بدی البته)
اینم ی نظر خیلی کامل(بابا اعتماد ب نفس)
منتظرتیم بای


عاطفه
ساعت22:03---13 شهريور 1391
سلام پریسا جون وب خوبی داری.به وب من هم سری بزن

fatemeh
ساعت22:07---26 مرداد 1391
salam azizam vebet alie dostdashti be me ham sar bezan .....montazer...

ساناز
ساعت22:56---24 مرداد 1391
برامون دعا کنین که این زلزله ها زودتر تموم شه هر روز داریم میلرزیم..

ماه منير
ساعت13:57---23 مرداد 1391
عزيزم نوع نوشتنت عاليه

اينكه يه مطلبت در مورد زلزله اس عاليه و نشون دهنده ي اينه كه دختر فهميده اي هستي

اين عاليه كه تقليد نمي كني كپي نمي كني و خودت هستي

اميدوارم به نوشتنت ادامه بدي و موفق باشي و هرگز نااميد نشي (( همانطور كه خودت گفتي مگر ما به دنيا آمده ايم كه ختم شويم )) عاليه شعرت

نمي دونم ديگه چي بگم موفق باشي عزيزم

قدر خودت رو بدون
پاسخ:سلام دوست خوب.....خیلی ممنون...واقعا نمیدونم چی باید بگم......خودمو به کدوم دیوار بکوبونم که بادم خالی بشههههه.....یا خدا!


مریم
ساعت1:32---23 مرداد 1391
سلام پریسا جون خوبی من که از نوشته هات خیلی خوشم اومده البته همشو نخوندم ولی همونقدر که خوندم خیلی خوب بود.در مورد این زلزله هم باید بگم منم خیلی متاثر شدم اما باور کن من خونی در بدن ندارم یه کم مونده بود که چند روز پیش یه ازمایش دادم همشو کردند تو شیشه حالا جمع که شد خبرت می کنمپاسخ:سلام دوست خوب....همین که به فکر هم وطنات هستی خودش خیلیه....حالا یه وقت نزنه به سرت بری همون یه مثقال خونو هم به باد بدی!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: