وقتی که دلم میگیره!(بخونش!!!)
دختر سیسخت
آشیونه ی پرنده ی درون من
درباره وبلاگ


اسمم پریسائه! یه دختر معمولی با آرزوهای بزرگ! یه آسمون بزرگ...گاهی وقتا آفتابی گاهی وقتا ابری.... فارغ از هر دو جهان! توهین نکن چون دلم میشکنه... اگه دوست نداری،بدرود....

پیوندهای روزانه
نمايش تمام پیوندها

پيوندها

دختر ناز
دنیای من...(دختری از شهم غم)
ستاره های اسمونی
Baloch
sport
گل شکسته
Pesarane Aftab
Pesarane Aftab2
پسر کرمانشاهی
میدونم نگاه من غمو مهمون دلت میکنه ولی تنهام نذار
بچه های قناری
✿●•٠·˙ســـــلسبـــــیل˙·٠•●✿
خط خطی های یک دختر روانی
عشق
حس تنهایی
چیک چیک دلهای تنها
پاتوق جوونا
سوته دلان
عشق هرگز نمیمیرد!
سیسخت
پسر هیزم شکن
بهشت گمشده ی ایران
شهر زیبای من
حریم نسترن
ستاره های کره
LOVE FOR GODB
دئنا
قلب یخی
daneshjOo
آنیسا
عکس های بازیگران کره ای و ایرانی
marzigolshan
دکتر نوجوان!
بیا تو موزیک
اموزشی - تفریحی - سرگرمی - اموزش نویسندگی
اچ اس دانلود
مدرسه مجازی پارس
آس و پاس!
دنیای رنگارنگ
نیمه گمشده
سلطان تنهایی
عاشق دیونه
ترنم باران
پویا
King-Of-Dark
دنا دانلود
اوای تنهایی....
هر چی تو دلم هست میخوام بگم!
به یادگار نوشتم خطی ز دلتنگی
هم نفس
دل نوشته
خبر های داغ سیسخت!
دختران چشمه سنبلی!(دوستان سیسختی!)
تنهای خسته....
باحال ترین هااااااااا!
دنیای دختران!
دل نوشته های یه پسر تنها.....
MY GREAT WORLD
برکه ی چشام...
hames....
بازی عاشقی
بوسه
زالزالک
جوک های خنده دار!!!
.:.:*خانوم بلا *.:.:.
نازترین ها
delshekaste...
کافه عشق!
جالب انگیز!
عاشقت میمانم...
تنهایی...!
MUSIC&FUN
اشک ها و لبخند ها
زندگی من = کمدی غم انگیز
سکوت در سیاهی...
beautiful
ژیگولو های سقز!
دل نوشته های یه پسر تنها
شهر سرگرمی
دختر اریایی
نسل سوخته
قلب تنهای من...
دختران چندش آور!
عشق
یه دونه
به تو نگم به کی بگم؟؟؟؟
salam
بیا تو حال و حول
من یه پسر تنهام
کل کل بیا تو
download





ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 412
بازدید کل : 29978
تعداد مطالب : 180
تعداد نظرات : 532
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
لیدی پریسا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:, :: 12:14 :: نويسنده : لیدی پریسا

 وقتی ک دلم میگیره!

سلام به همه!.....وقتی ک دلم میگیره،وقتی احساس میکنم تو دلم خبراییه که نمیدونم و داره حالمو خراب میکنه......یه کم الو میخورم و میشینم رو سنگ دستشویی و یه کتاب پونصد صفحه ایه عاشقونه(که شدیدا اسهال اوره!)رو باز میکنم!!!!

الان میتونم قیافتونو رو تصور کنم!....خب چیه؟.....چی میشه اگه از مشکلات چیزی واسه خنده بسازین؟...همه ی ما مشل داریم،حتی من!.....با وجود طنز نوشته هام و لبخندی که سالهای ساله رو لبام ماسیده(هان؟؟؟)بازم میشه فهمید که منم مشکلاتی رو تو زندگیم دارم!

ولی دلیلی نمیبینم مثل خیلی از دوستا به کل کائنات و جهان هستی فحش ناجور بدم و خودمو بی اعصاب جلوه بدم و حال ملتو با نوشته هام بگیرم!

خو اخه چرا؟؟؟

اگه میخواستم از مشکلات و سختی های زندگیم و درگیری هام با اطرافیانم و غیره و غیره بنویسم الان یه رنج نامه ی هزار صفحه ای حی و حاظر تحویلتون میدادم!

ولی از ننه ی عروس(خودم!)این نصیحتو قبول کنین که زندگی خودش بی اعصاب و نامرده!.....دور و برمون هم پر ادم زبون نفهمه!.....مشکلات هم که ابشار میشن وسط فرق سرمون!!!(اصلا هنوز تو شوک جمله ی خودمم!)

پس میشه جوری زندگی کرد که اگه خدایی نکرده همون روز مردین(خدا نکنه....!)اون دنیا هی حسرت نخورین که چرا از زندگی لذت نبردیم و این حرفا!

الان بخند!.....میگم بخند!!!!....بابا مگه زورت میاد؟....بخند!.....افرین!....خب خب خب،اون دیگه ناجور شد یه کم ملایم تر!.....افرین،درست شد!.....

به هر حال این نصیحتی ننه ی عروسانه از بنده بود!

قبول کنی به نفعته عموووووووووووووووووووووو!

تا پست بعدی بای!



نظرات شما عزیزان:

مهسا(خانوم بلا)
ساعت8:00---7 مهر 1391
عاشقتم عشـــــــــــــــــــــــقم

هم نفس
ساعت19:13---5 مهر 1391
دیگر نمانده هیچ به جز وحشت سکوت
دیگر نمانده هیچ به جز آرزوی مرگ
خشم است و انتقام فرومانده در نگاه
جسم است و جان کوفته در جستجوی مرگ
تنها شدم ، گریختم از خود ، گریختم
تا شاید این گریختنم زندگی دهد
تنها شدم که مرگ اگر همتی کند
شاید مرا رهایی ازین بندگی دهد
تنها شدم که هیچ نپرسم نشان کس
تنها شدم که هیچ نگیرم سراغ خویش
دردا که این عجوزه ی جادوگر حیات
بار دگر فریفت مرا با چراغ خویش
اینک شب است و مرگ فراراه من هنوز
آنگونه مانده است که نتوانمش شناخت
اینک منم گریخته از بند زندگی
با زندگی چگونه توانم دوباره ساخت ؟


ایــــــزدمهـــــــــر
ساعت21:55---2 مهر 1391
نيم نگاهت رابه تمامي دنيانخواهم فروخت حتي اگرذره اي به يادم نباشي.

milad
ساعت11:23---1 مهر 1391
چشم

پريسا
ساعت18:42---30 شهريور 1391
راستي شعراتو خوندم خيلي باحالي دختر
از قالبت خوشم اومد از كجا گرفتيش؟!؟!؟


پريسا
ساعت18:34---30 شهريور 1391
سلام عزيزم آپم بيا پيشم

nady
ساعت10:18---30 شهريور 1391
عالی بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: