اخه چرا......
دختر سیسخت
آشیونه ی پرنده ی درون من
درباره وبلاگ


اسمم پریسائه! یه دختر معمولی با آرزوهای بزرگ! یه آسمون بزرگ...گاهی وقتا آفتابی گاهی وقتا ابری.... فارغ از هر دو جهان! توهین نکن چون دلم میشکنه... اگه دوست نداری،بدرود....

پیوندهای روزانه
نمايش تمام پیوندها

پيوندها

دختر ناز
دنیای من...(دختری از شهم غم)
ستاره های اسمونی
Baloch
sport
گل شکسته
Pesarane Aftab
Pesarane Aftab2
پسر کرمانشاهی
میدونم نگاه من غمو مهمون دلت میکنه ولی تنهام نذار
بچه های قناری
✿●•٠·˙ســـــلسبـــــیل˙·٠•●✿
خط خطی های یک دختر روانی
عشق
حس تنهایی
چیک چیک دلهای تنها
پاتوق جوونا
سوته دلان
عشق هرگز نمیمیرد!
سیسخت
پسر هیزم شکن
بهشت گمشده ی ایران
شهر زیبای من
حریم نسترن
ستاره های کره
LOVE FOR GODB
دئنا
قلب یخی
daneshjOo
آنیسا
عکس های بازیگران کره ای و ایرانی
marzigolshan
دکتر نوجوان!
بیا تو موزیک
اموزشی - تفریحی - سرگرمی - اموزش نویسندگی
اچ اس دانلود
مدرسه مجازی پارس
آس و پاس!
دنیای رنگارنگ
نیمه گمشده
سلطان تنهایی
عاشق دیونه
ترنم باران
پویا
King-Of-Dark
دنا دانلود
اوای تنهایی....
هر چی تو دلم هست میخوام بگم!
به یادگار نوشتم خطی ز دلتنگی
هم نفس
دل نوشته
خبر های داغ سیسخت!
دختران چشمه سنبلی!(دوستان سیسختی!)
تنهای خسته....
باحال ترین هااااااااا!
دنیای دختران!
دل نوشته های یه پسر تنها.....
MY GREAT WORLD
برکه ی چشام...
hames....
بازی عاشقی
بوسه
زالزالک
جوک های خنده دار!!!
.:.:*خانوم بلا *.:.:.
نازترین ها
delshekaste...
کافه عشق!
جالب انگیز!
عاشقت میمانم...
تنهایی...!
MUSIC&FUN
اشک ها و لبخند ها
زندگی من = کمدی غم انگیز
سکوت در سیاهی...
beautiful
ژیگولو های سقز!
دل نوشته های یه پسر تنها
شهر سرگرمی
دختر اریایی
نسل سوخته
قلب تنهای من...
دختران چندش آور!
عشق
یه دونه
به تو نگم به کی بگم؟؟؟؟
salam
بیا تو حال و حول
من یه پسر تنهام
کل کل بیا تو
download





ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 402
بازدید کل : 29968
تعداد مطالب : 180
تعداد نظرات : 532
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
لیدی پریسا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 8 مهر 1391برچسب:, :: 18:49 :: نويسنده : لیدی پریسا

 اخه چرا.....

سلام.....دلم پره....نه نه نه....دوست خوب حالا من یه چیزی گفتم....در نرو....دلم از یکی دیگه پره....از یه وسیله.....یه وسیله ای که زشتیاتو تو صورتت تف میکنه(اوه....چه اصطلاحی....یادم باشه بگم قاب بگیرن!)

اون وسیله ای که تو روت نگاه میکنه و میگه:

خیلی زشتی.....اوی جوش جوشی.....به به سلام دماغ گنده.....اوی چشم بلبلی کم پیدایی......واییی،شدی بشکه.......اوی اوی اوی خدا رحم کنه به شلوارت،الان جر میخوره......

میپرسین چه کسی تا این حد پرروئه؟....چی؟....نه منظورم دختر همسایه نیست....چی؟....دختر عمو؟.....نه بابا منظورم اینس!...اینه!

اون وسیله ی خبیث که هر روز صبح کل عیب و ایرادامو یادم میندازه!..........

خدا چرا یه ادمایی مثل منو تا این حد زشت درست کرد؟......خب خداوند عزیزم این دماغه یا بادمجون؟.....این قیافس اخه؟؟؟

من که از خودم عکس واظح نمیذارم ولی توصیف میکنم:

یه پیشونی که بیشتر به جنگل پشم شباهت داره!

یه جفت ابرو که ادمو یاد قزمیت میندازن!

یه دماغ که نصف وزن بدنم از خودشه و جلوی صورتمو پوشونده!!!

سی چهل تا جوش سر سیاه چندش اور که رو دماغم جا خوش کردن!!!

مژه های بلند به درد نخور که فقط جلوی دیدمو میگیرن....

یه جفت چشم که هنوز دانشمندا سر رنگشون به توافق نرسیدن(دانشمندای علاف البته!)

لبای هزار قاچ که شباهت عجیبی به جیگر زلیخا دارن!

چونه ی عجیب و غریب که بود و نبودش یکیه.....

جنگل زار مو و پشم و پیلی در کنار صورتم.....من ریش دارم!!!

گوش...اوخ اوخ اوخ......منظورم اینه بغل اتوبوسه!

یه گردن کلفت و نه چندان دخترونه که برق از سر ادم میپرونه!

و هیکلی سوسیس مانند و پر از چربی......

موهای سرم که با این وضعیت ریزششون اگه تا یه مدت دیگه همچنان رو سرم باشن.......اونا هم تعریفی نیستن خیلی......

و با همه ی این سکنات و وجنات(نمیدونم یعنی چی از فیلم شنیدم!!!)دوستم بهم میگه:::وای پریسا خوش به حالت خیلی خوشگلی.....

یه سوالللللللللللل!:::من سرمو به کدوم دیوار بزنمممممممممممممم؟؟؟!!!

فعلا!بای!



نظرات شما عزیزان:

اني شرلي
ساعت18:28---1 آبان 1391
سلام.من يه بنده خدام!!دوست دارم نظرتو درباره جاستين بدونم؟پاسخ:nazare khasi nadaram.......albate kheili mashhor o khoshgel o bahale vali man ziad bahash kenar nemiam!!!

elsa
ساعت17:47---22 مهر 1391
سلام عزیزم وظیفم هس که بهت سربزنم

پریسا
ساعت20:45---21 مهر 1391
سلام دوستم خوبی؟
آپم با یه پست شاید بشه گفت یه کم طولانی
بیا و قول بده تا تهش بخونی


مسعود
ساعت16:05---20 مهر 1391
سلام وبلاگت جالب بود مطالب نقد زرتشت و کورش را در وبلاگم ببین masood0632.loxblog.com

هم نفس
ساعت11:23---20 مهر 1391
بیـــــــــــچاره آســـــمان.....
دلــــــــــش به خورشیـــــــــدی خوش اســــــت که هر روز دورش میـــــزند!!!


هم نفس
ساعت11:22---20 مهر 1391
سلام عزیزم
عجب......خیلی باحالی


پریسا
ساعت20:57---15 مهر 1391
امان از دست جوش!!!
سلام خوبین؟!؟ آپم خوشحال میشم سر بزنید


behrad
ساعت19:17---8 مهر 1391
خیلی باحالی خیلی خیلی خیلی
خیلی هولویی (خیلی هلویی)
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: