استان شلغم!
دختر سیسخت
آشیونه ی پرنده ی درون من
درباره وبلاگ


اسمم پریسائه! یه دختر معمولی با آرزوهای بزرگ! یه آسمون بزرگ...گاهی وقتا آفتابی گاهی وقتا ابری.... فارغ از هر دو جهان! توهین نکن چون دلم میشکنه... اگه دوست نداری،بدرود....

پیوندهای روزانه
نمايش تمام پیوندها

پيوندها

دختر ناز
دنیای من...(دختری از شهم غم)
ستاره های اسمونی
Baloch
sport
گل شکسته
Pesarane Aftab
Pesarane Aftab2
پسر کرمانشاهی
میدونم نگاه من غمو مهمون دلت میکنه ولی تنهام نذار
بچه های قناری
✿●•٠·˙ســـــلسبـــــیل˙·٠•●✿
خط خطی های یک دختر روانی
عشق
حس تنهایی
چیک چیک دلهای تنها
پاتوق جوونا
سوته دلان
عشق هرگز نمیمیرد!
سیسخت
پسر هیزم شکن
بهشت گمشده ی ایران
شهر زیبای من
حریم نسترن
ستاره های کره
LOVE FOR GODB
دئنا
قلب یخی
daneshjOo
آنیسا
عکس های بازیگران کره ای و ایرانی
marzigolshan
دکتر نوجوان!
بیا تو موزیک
اموزشی - تفریحی - سرگرمی - اموزش نویسندگی
اچ اس دانلود
مدرسه مجازی پارس
آس و پاس!
دنیای رنگارنگ
نیمه گمشده
سلطان تنهایی
عاشق دیونه
ترنم باران
پویا
King-Of-Dark
دنا دانلود
اوای تنهایی....
هر چی تو دلم هست میخوام بگم!
به یادگار نوشتم خطی ز دلتنگی
هم نفس
دل نوشته
خبر های داغ سیسخت!
دختران چشمه سنبلی!(دوستان سیسختی!)
تنهای خسته....
باحال ترین هااااااااا!
دنیای دختران!
دل نوشته های یه پسر تنها.....
MY GREAT WORLD
برکه ی چشام...
hames....
بازی عاشقی
بوسه
زالزالک
جوک های خنده دار!!!
.:.:*خانوم بلا *.:.:.
نازترین ها
delshekaste...
کافه عشق!
جالب انگیز!
عاشقت میمانم...
تنهایی...!
MUSIC&FUN
اشک ها و لبخند ها
زندگی من = کمدی غم انگیز
سکوت در سیاهی...
beautiful
ژیگولو های سقز!
دل نوشته های یه پسر تنها
شهر سرگرمی
دختر اریایی
نسل سوخته
قلب تنهای من...
دختران چندش آور!
عشق
یه دونه
به تو نگم به کی بگم؟؟؟؟
salam
بیا تو حال و حول
من یه پسر تنهام
کل کل بیا تو
download





ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 416
بازدید کل : 29982
تعداد مطالب : 180
تعداد نظرات : 532
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
لیدی پریسا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 3 آذر 1391برچسب:سیسخت,دختی از سیسخت,استان شلغم,سیسختی,, :: 12:39 :: نويسنده : لیدی پریسا

 استان شلغم!!!

سلام به همه....اه....امروز دوباره اعصاب ندارم...

اخه این چه استانیه؟

کلا که آدم حسابمون نمیکنن!

وقتی میگن لر،انگار نه انگار ماهستیم....فقط لرستان!

هر جا مینویسم استان ک و ب همه میگن کوب چه کوفتیه؟؟؟

اخه کهگیلویه و بویر احمد هم شد اسم؟؟؟(ترو خدا واسه خودش کتابیه!)

همه جا هم بهمون ظلم میشه!(بیچاره ما!)

مثلا شلمچه به استان تهران خورشت دادن به ما کنده ی درخت!

همه جا تبعیض!!!

بعدا هم میشیم مردم غیور و شجاع!!!(فرت!)

من میگم بشیم استان شلغم مناسب تره....بیشتر بهمون میاد!

بی اعصابمممممممممممممممممممممم!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ام مبین
ساعت23:59---9 آذر 1391
سلام خانم اگر استانمون شلغمه میفرمایید ما چییم حتما چغندر .شلغم هم قرب درست کرده واسه خودش آناناسی شده . همینقد که ماشلغماهمدیگررودرک کنیم وخودمنوجای آناناس جا نزنیم خیله
پاسخ:السلام علیکم یا ام مبین! چی شد به ما سر زدی؟....نا پرهیزی کردی عزیز!


عزراییل
ساعت11:48---7 آذر 1391
قشنگ حال کردم با وبت

علی ام
ساعت10:58---7 آذر 1391
چطوری بچه محل
پاسخ:شششششما؟؟؟


milad
ساعت17:52---5 آذر 1391
سلام اعصاب نداری چکار شهر دوس دختر من داری نمیگی غیرتی میشم میام سیختو با خاک یکسان میکنم هههههههشوخی کردم بابا بیا بیرون از پشت سیستم نترس من مهربونم وبت قشنگه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: